Poradna

Domů dash Poradna dash Vysazení hormonální antikoncepce

Poradna

Vysazení hormonální antikoncepce

17. 3. 2022
Dobrý den, měsíc po vysazení HA (náplasti) mám dnes již zpoždění očekávané MS (poslední 29.9.08), poměrně dost vysokou bazální teplotu (nad 38) - jsem ale nachlazená - dále bílý hustý výtok a bolesti podbřišku a vaječníků jako před nadcházející MS. Měla jsem opakovaně nechráněný styk, ne však přímo v období ovulace, test mi dnes vyšel negativní. Je předčasné zabývat se možným těhotenstvím? Ve svém věku bych se tomu nebránila - 28 let. Děkuji velice za Váš čas!
Pregnant

Odpověď lékaře:

po vyszaní HAK je možné , že se může menstruace opozdit. pobolívání v podbřišku může signalizovat očekávanou mentruaci, ale i začínající graviditu, nejlépe by bylo provedení těhotenského testu ev. návštěvu vašeho gynekologa, aby ověřil , či vyloučil příp. graviditu

Centra pomoci

Hledáte pomoc? Navštivte některé ze specializovaných center v ČR!

Mapa center pomoci
Centra pomoci
testemonial

Slovníček pojmů

Problematika léčby neplodnosti a asistované reprodukce je bohatá na odbornou terminologii. V následujícím slovníčku naleznete základní pojmy, se kterými se můžete při zjišťování možností její léčby setkat.

Nakouknout do slovníku