Poradna

Domů dash Poradna dash Menstruace po vysazení antikoncepce

Poradna

Menstruace po vysazení antikoncepce

17. 3. 2022
Dobrý den, po vysazení HA ,kterou jsem brala 11let se nedostavila menstruace již 4 měsíce , na konzultaci a vyšetření u lékařky jsem byla .Bylo mi zděleno ,že nefungují ovaria a sliznice je nízka jinak jsem zdravá .Nedostala jsem žádnou injekci ani léky .Ráda bych otěhotněla .Je možná nějaká léčba .Předem děkuji za odpověd.
Pregnant

Odpověď lékaře:

po vysazení HAK se občas stává, že obnova prav. menstručního cyklu trvá déle. Pravděpodobně bude nutné 1. obnovit váš pravidelný menstruční cyklus pomocí užíváním kombinace estrogenů a následně gestagenů, poté bude třeba vyvolat ovulaci-pokud k ní nebude docházet spontánně pomocí dalších hormonů bud v tabletové neb injekční formě

Centra pomoci

Hledáte pomoc? Navštivte některé ze specializovaných center v ČR!

Mapa center pomoci
Centra pomoci
testemonial

Slovníček pojmů

Problematika léčby neplodnosti a asistované reprodukce je bohatá na odbornou terminologii. V následujícím slovníčku naleznete základní pojmy, se kterými se můžete při zjišťování možností její léčby setkat.

Nakouknout do slovníku