Cvičení

Proč se hýbat?

Cvičení se může stát snadným, příjemným a užitečným pomocníkem pro udržování a posilování fyzického i psychického zdraví, a navíc může pomoci otěhotnět.

Jak často a kolik?

Pozitivní účinek se dostaví při pravidelné aktivitě, která nemusí být dlouhá. Třicet minut střední zátěže (rychlejší chůze, jízda na kole) o intenzitě třikrát týdně pomáhá snižovat výskyt některých onemocnění a udržuje přiměřenou tělesnou hmotnost, která je důležitým faktorem ovlivňujícím plodnost. Přidá-li se kvalitní výživa, omezený příjem alkoholu, kofeinu a úplné vynechání cigaret, jsou splněny základní součásti zdravého životního stylu.

Pro příjemné sportování

Ideální je věnovat se oblíbenému sportu, který nás nebude odrazovat od pravidelného sportování. Doporučovanými jsou běh, cyklistika, tenis, aerobik, powerjoga, pilates. Extrémní fyzicky náročné sporty je lepší vynechat, nebo alespoň omezit. Mohly by přispívat k nepravidelnostem v ovulaci a být příčinou neplodnosti.

Kam dál?

 

Anketa

Souhlasíte s věkovým omezením umělého oplodnění?

Nyní na webu žádná soutěž neprobíhá
Nyní na webu žádná soutěž neprobíhá Platnost: 1. 1. - 31. 1. 2019

Nyní na webu žádná soutěž neprobíhá.

Chci soutěžit

Video
Medicínská databáze U Lékaře
 
Doporučujeme:  Poruchy imunity